KWALITEIT EN KLACHTEN

Tevredenheid staat bij Voegt voorop. Wanneer u toch onvrede voelt of een klacht heeft, horen wij dit graag, zodat wij dit mee kunnen nemen binnen Voegt wat bijdraagt aan de verbetering van de zorg die wij aan u aanbieden. Waar mensen werken kunnen misverstanden ontstaan, wij vinden het dan van belang dat u hierover met ons in gesprek kunt gaan zodat we samen op zoek gaan naar een passende oplossing.

Met onvrede of klachten kunt u het volgende doen:
1. Probeer eerst samen met uw begeleider het probleem bespreekbaar te maken, wellicht komen we dan samen tot een goede oplossing.
2. Komt u er niet aan uit, vul dan het onderstaande klachtenformulier in. De klacht komt binnen bij de administratie van Voegt. Het klachtenformulier wordt bekeken (door een onafhankelijk persoon), uw klacht wordt geanalyseerd en binnen 5 werkdagen krijgt u reactie op uw klacht en het eventuele verdere traject.

Voegt is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg, waarmee wij de klachtenregeling wettelijk waarborgen. Dit is een onafhankelijke partij dat samen zoekt naar een passende oplossing voor zowel de zorgvrager als de zorggever.

Bij het verzenden van dit formulier heeft u kennis genomen van de privacybeleid (onder aan de website) en gaat u akkoord met de voorwaarden die daarin vermeld staan, zoals de wet deze voorschrijft.

EVENEMENTEN AGENDA

SCHRIJF JE NU IN EN BESTEL JE TICKET.
Lezing over SUCCES! door Raymond Sestig
9 mei 2019
UITVERKOCHT
€ 25.00
UITVERKOCHT